SUOMEN TEHOKKAIN SISÄLLÖNTUOTANTO

Dataohjattu sisällöntuotanto yritysten sosiaaliseen mediaan. Uskomme visuaalisuuteen – siksi Instagram on pääkanavamme. Kumppanimme Kasvuhakkerit dominoivat Facebookia ja Hydraulic Press Channel YouTubea.

Sisällöntuotanto

Tuotamme video-, kuva- ja tekstisisältöjä. Kumppanuus aloitetaan aina kohdeyleisön
analysoinnilla, sisältösuunnitelmalla sekä katsotaan oikea toteustapa.

Kohdeyleisön analysointi:

- Paraskin sisältö menee hukkaan jos sitä tuotettaessa ei ole kiinnitetty huomiota kenelle sitä tehdään. Perusvirhe on keskittyä tekemään vain laadullisesti hyvää sisältöä ja se mitä tunteita se aiheuttaa näkijässä jätetään vähemmälle huomiolle.
- Hyödynnämme avointa saatavilla olevaa statistiikkaa eri alustoista sekä lisäksi käytämme omaa dataa kohderyhmän määrityksessä. Skaalaamme kohderyhmää kumppanuuden edetessä dataan pohjautuen.
- Esimerkiksi tuotelanseeraukset varsinkin ulkomaille saadaan onnistumaan erityisen hyvin tämän tärkeän pohjatyön ansiosta.

Brändiohjaus:

- Sisällöntuotannossa täytyy aina huomioida millä tavalla yritys ja sen palvelut/tuotteet halutaan tuoda esille. Viestintätapa sekä visuaalinen tyyli on keskeinen elementti onnistuneessa sosiaalisen median markkinoinnissa. Brändikirjat ovat mukana sisällöntuotannossa jotta viestintä on aina brändimielikuvan mukaista.

Dataohjaus:

- Kohderyhmän ostokäyttäytymisen selvittäminen eli ns. asiakasymmärrys on keskiössä, kun tehdään mitattavaa markkinointia. Tärkeintä sisällöntuotannossa on osata tuottaa sellaista sisältöä jota kohderyhmä haluaa nähdä.
- Yleisin sudenkuoppa sosiaalisen median markkinoinnissa on se, että mainonnasta saatu data jätetään hyödyntämättä sisällöntuotannossa. Keskitytään toisin sanoen tekemään ainoastaan pelkkää perinteistä A/B-mainontaa jolloin rahaa palaa väistämättä hukkaan vaikka tulosta sillä saakin.

Toimiva sisältö:

- Sisällön tavoite on herättää huomiota ja tuottaa arvoa.
- Meidän kokemuksen mukaan arvon tuottaminen usein sekoitetaan pelkkään tietoon. Se on vain 25% toimivasta sisällöstä. Sen lisäksi hyvä sisältö ruokkii mm. uteliaisuutta, mielihyvää ja inspiroi tekemään haluttuja toimenpiteitä.
- Parasta sisältöä on tuote tai palvelu ns. käytössä. Aito, kiinnostava, laadukas, viihdyttävä ja innostava sisältö konvertoi parhaiten sekä sitouttaa.

YHTEYSTIEDOT

044 033 9688
info@sisallontuotanto.fi

044 033 9688
info@sisallontuotanto.fi

Häkiläpolku 1 (Ullakkokerros)
33100 Tampere

Suomen Sisällöntuotanto Oy
Y-tunnus: 2706510-3

Häkiläpolku 1 (Ullakkokerros)
33100 Tampere

Suomen Sisällöntuotanto Oy
Y-tunnus: 2706510-3