SUOMEN TEHOKKAIN SISÄLLÖNTUOTANTO

Dataohjattu sisällöntuotanto yritysten sosiaaliseen mediaan. Uskomme visuaalisuuteen – siksi Instagram on pääkanavamme. Kumppanimme Kasvuhakkerit dominoivat Facebookia ja Hydraulic Press Channel YouTubea.

Mainonta

Kasvuhakkereilla on oma tapansa tehdä mainontaa. Homma menee hulluksi, kun orgaaninen näkyvyys, perinteinen A/B-mainonta, dataohjaus, ekosysteemin rakentaminen sekoitetaan kasvuhakkerointiin.

Orgaaninen näkyvyys:

- Varsinkin facebookin orgaanista näkyvyyttä arvostellaan ja pidetään vähäpätöisenä viime aikaisista muutoksista johtuen. On totta, että maksetulla mainonnalla tavoitettavuus on aivan eri luokkaa mutta harva ymmärtää kuinka tärkeä merkitys orgaanisella tekemisellä on maksettuun mainontaan.
- Puhelin on tämän päivän televisio. Älä siis rakenna pelkkää mainoskatkoa ihmiselle vaan rakenna kanava useammalle alustalle jossa tarjotaan kohdeyleisöä palvelevaa ”ohjelmaa”.
- Kasvuhakkereilla kovin saavutus on yli 1milj tavoitettua suomalaista yhdellä julkaisulla 0€ mainosrahalla. Sitä voi kokeilla kuka vain perässä.

A/B-Mainonta:

- Mainonnan jatkuva testaaminen on toki tärkeää mutta se on vain 20% toimivasta mainonnasta. Sen lisäksi on tärkeää ymmärtää ja selvittää mitä kohdeyleisö haluaa nähdä ja kuinka ihmismassoja saadaan ohjattua pitkin ostoputkia.
- Tehokas mainonnan optimointi kannattaa ulkoistaa ammattilaisille. Hyvin tehty optimointi mainontaa testatessa on monen tekijän summa.

Dataohjaus:

- Mainontaa tehdään eri alustoilla useammassa eri vaiheessa. Tärkeintä on toimiva strategia jota päivitetään lennosta. Dataa ”lukemalla” mainosrahaa säästyy massiivisia summia ja konversiot saadaan koviin lukemiin.

Ekosysteemi:

- Sisällön tavoite on herättää huomiota ja tuottaa arvoa.
- Meidän kokemuksen mukaan arvon tuottaminen usein sekoitetaan pelkkään tietoon. Se on vain 25% toimivasta sisällöstä. Sen lisäksi hyvä sisältö ruokkii mm. uteliaisuutta, mielihyvää ja inspiroi tekemään haluttuja toimenpiteitä.
- Parasta sisältöä on tuote tai palvelu ns. käytössä. Aito, kiinnostava, laadukas, viihdyttävä ja innostava sisältö konvertoi parhaiten sekä sitouttaa.

Kasvuhakkerointi:

- Termi rantautui Suomen USA:sta muutamia vuosia sitten. Terävimmillään kasvuhakkerointi voidaan viedä tuotekehitykseen saakka. Keskiössä on asiakasymmärrys yhdistettynä ajantasaiseen tietoon alustojen toiminnallisuuksista sekä niihin liittyvistä algoritmeistä.
- Algoritmin mukaan ”pelaamalla” tekeminen muuttuu äkkiä suoranaiseksi dominoinninksi ja se on pitää aina olla vallitseva tahtotila.

YHTEYSTIEDOT

044 033 9688
info@sisallontuotanto.fi

044 033 9688
info@sisallontuotanto.fi

Häkiläpolku 1 (Ullakkokerros)
33100 Tampere

Suomen Sisällöntuotanto Oy
Y-tunnus: 2706510-3

Häkiläpolku 1 (Ullakkokerros)
33100 Tampere

Suomen Sisällöntuotanto Oy
Y-tunnus: 2706510-3